Panaszkezelési szabályzat

Partnereink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.

Panaszbejelentést az alábbi e-mail címen tehet:

sadtgyozoalapitvany@t-online.hu

Telefonon, faxon és személyesen is megteheti észrevételeit, javaslatait:

Telefonszám:               +36 20 3295321

Cím:                               1114 Budapest, Bartók Béla út 60.

Személyes ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján  lehetséges

A panaszkezelés szabályai: A panaszokat, reklamációkat közvetlenül a kuratórium elnökének kell írásban benyújtani a panasz alapjául szolgáló ok keletkezéséről, illetve annak tudomásra jutásától 2 munkanapon belül.

Az elnök a panasz beérkezésekor azt azonnal regisztrálja, és a lehető legrövidebb időn belül , de maximum 15  napon belül tájékoztatja álláspontjáról a panaszost. A panasztevőnek joga van az őt érintő iratokba betekinteni, joga van a panasz elbírálásáról tájékoztatást kapni, joga van  kérni adatainak bizalmas kezelését. Az adott iratokat tárolni kell legalább 5 évig az alapítvány irodájában. Az esetleges helyesbítő tevékenység indításáról, az eredményről, határidőről tájékoztatni kell a reklamálót.

A hivatalos iratokba való betekintés módja:

Előzetesen telefonon, vagy faxon, vagy e-mailen egyeztetett időben  az Alapítvány címén mód van az iratok betekintésére hétköznapokon 9 és 18 óra között.

Link: http://www.sadtgyozoalapitvany.hu/panaszkezeles