Partnereink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslataik benyújtására.
Panaszbejelentést az alábbi e-mail címen tehet:
sadtgyozoalapitvany@t-online.hu
Telefonon, faxon és személyesen is megteheti észrevételeit, javaslatait:
Telefonszám: +36 20 3295321
Cím: 1114 Budapest, Bartók Béla út 60.
Személyes ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján lehetséges
A panaszkezelés szabályai: A panaszokat, reklamációkat közvetlenül a kuratórium elnökének kell írásban benyújtani a panasz alapjául szolgáló ok keletkezéséről, illetve annak tudomásra jutásától 2 munkanapon belül.
Az elnök a panasz beérkezésekor azt azonnal regisztrálja, és a lehető legrövidebb időn belül , de maximum 15 napon belül tájékoztatja álláspontjáról a panaszost. A panasztevőnek joga van az őt érintő iratokba betekinteni, joga van a panasz elbírálásáról tájékoztatást kapni, joga van kérni adatainak bizalmas kezelését. Az adott iratokat tárolni kell legalább 5 évig az alapítvány irodájában. Az esetleges helyesbítő tevékenység indításáról, az eredményről, határidőről tájékoztatni kell a reklamálót.
A hivatalos iratokba való betekintés módja:
Előzetesen telefonon, vagy faxon, vagy e-mailen egyeztetett időben az Alapítvány címén mód van az iratok betekintésére hétköznapokon 9 és 18 óra között.